COMPROMÍS AMB LA QUALITAT
LA NOSTRA ORGANITZACIÓ ESTÀ ORIENTADA AL CLIENT
Disposem de plans d’autocontrol i d’avaluacions contínues, amb l’objectiu de donar el millor servei possible als clients.
Quadres de comandament per a garantir lliuraments a clients (demores i errors).
Control d’errors en els processos de preparació/lliurament de la mercaderia i la facturació.
Millora i eficàcia dels nostres processos interns:
- Compres
- Logística
- Vendes
- Administració
FORMACIÓ DE PERSONAL
Processos de millora en tots els departaments de l’empresa.
Formem constantment als nostres equips per a millorar els diferents departaments.
FORMACIÓ I PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS
Disposem d’un pla de prevenció i formació en riscos laborals, i estem en procés d’implantació de la OSHAS 1800.
RESPECTUOSOS AMB EL MEDI AMBIENT
Triem i separem els residus generals en les nostres instal·lacions.
Disposem d’un pla intern de reciclatge i d’ús sostenible dels consumibles administratius, eliminant totes les impressions no necessàries i donant una major importància als formats digitals.